Przejdź do głównej zawartości

Wykonawca pozycjonowania SEO i SEM

Interesują Cię usługi związane z kampaniami reklamowymi Google Ads i FB Ads? A może niedawno przeprowadzone linkowanie zewnętrzne w ogóle nie przyniosło skutków? W takich wypadkach warto przeprowadzić kompleksowy audyt strony internetowej, na bazie którego będzie można wyciągnąć prawidłowe wnioski. Zdarza się, że efektem braku efektów linkowania jest wyselekcjonowanie nieodpowiednich stron internetowych. Tutaj trzeba dobierać tylko witryny o wysokim PA i DA.

Ważny jest również Spam Score, który również powinien być możliwie jak najniższy. O ile nie zadbamy o te wskaźniki, to całkiem możliwe, że pozyskany link z danej strony tak de facto bardziej nam zaszkodzi, niż pomoże. Po prostu wskaźnik jakości i siły takiego linku nie będzie wartościowy dla naszej strony internetowej. Dlatego też poz yskiwanie linków umieszczonych na zewnątrz powinno odbywać się w ściśle zaplanowany sposób. Szczególnie wówczas, gdy strona jest świeża a domena ma nieznaczny staż. Takie strony są dosyć wyczulone na pozycjonowanie strony i wszelkie ruchy powinny być prowadzone w sposób ostrożny i przemyślany. W przeciwnym wypadku roboty Google mogą wyczuć całą sytuację i zwyczajnie nie indeksować nowych artykułów ani linków umieszczonych na zewnątrz. Strony, na której umieszczamy tzw. anchory powinny być dopasowane pod względem branży i umieszczanych treści. Na prawdę ważna jest też różnorodność linków, by wszystko wyglądało w jak najbardziej profesjonalny sposób. Bez wątpienia pełną moc linków umieszczonych na zewnątrz otrzymamy też dopiero wtedy, gdy na naszej stronie przeprowadzona została kompleksowa optymalizacja sklepu online. Mowa tutaj o dodaniu wszystkich opisów towarów, meta description, czy również o kompresji obrazków. Ważnym czyn nikiem mogą być także artykuły na blogu a także linkowanie wewnątrz witryny internetowej, ponieważ roboty Google też biorą te aspekty pod uwagę.
Zobacz: analiza strony seo